Skip to content
Kezdőlap » Tudnivalók a bérlésről

Tudnivalók a bérlésről

(English version below)

Üdvözöllek a bereljborondot.hu oldalán!

A következőkben a bérléssel kapcsolatos információkat foglaltuk össze. A bérlés online folyamatát a turacucc.hu oldalán tudod elvégezni, ennek lépéseit részletesen alább találod.

1. Regisztráció és bőrönd kiválasztása

Első lépésként regisztrálnod kell a következő linken, a bérléshez nem kérünk kauciót, de azt kérjük, hogy fényképes igazolványod és lakcímkártyád mindkét oldalát töltsd fel és minden mezőt tölts ki.  Ha a regisztrációt elvégezted, mi egy-két órán belül ellenőrizzük az adatokat, majd megerősítjük a regisztrációt, erről e-mail kapsz, ezután tudod az itt kiválasztott terméket bérelni.

Ha esetleg hátizsákkal utaznál, itt tudsz válogatni, ha gyerekhordozóra lenne szükséged, azokat itt találod.

2. Dátum kiválasztása

A webes felületen, miután kiválasztottad a kölcsönözni kívánt bőröndöt, meg kell adnod a dátumot, amikorra azt ki szeretnéd kölcsönözni. A minimális kölcsönzési idő 2 nap. Azt az időintervallumot add meg, amikor használni szeretnéd az eszközt.

Ha például szombat reggel utazol 2 napra, azaz szombat és vasárnap használod a bőröndöt, akkor ezt a két napot jelöld be. Az átvételi nap és leadási nap díjmentes. Az előbbi példát tekintve, ez pénteki felvételt és hétfői leadást jelent. Ha valamiért ettől eltérő felvételt vagy leadást szeretnél, kérlek, jelezd felénk és megtaláljuk a megoldást.

3. Fizetés, foglalás leadása

Fontos! A foglalás akkor válik megrendeléssé, ha kifizetted a kölcsönzési díjat.

Ha mindent rendben találsz, a „Tovább a fizetéshez” gombot megnyomva már csak a fizetés van hátra. A szállítási lehetőségeknél a „személyes átvétel Universal Airport Hub”-ot (Bp. V., Kálvin tér 4.) válaszd ki, a bőröndöt ott tudod átvenni. Ha a regisztráció során vidéki címet adtál meg, akkor itt a szállítási címnek meg kell adj egy budapesti címet, hogy engedélyezze a budapesti átvételt. Egyelőre vidékre nem tudjuk postázni a bőröndöket, ezt a szolgáltatásunkat 2023 elején indítjuk el.

Választhatsz bankkártyás fizetést vagy átutalást. Az átadóponton nincs mód készpénzes fizetésre! Átutalás választása esetén kérlek, az utalást 24 órán belül végezd el.  Az általános szerződési feltételek elfogadása után csak a rendelésed lezárása van hátra a „Leadom a rendelést” gomb megnyomásával.

Kérdés esetén lépj velünk kapcsolatba az info@bereljborondot.hu e-mail címen.

Jó utat kívánunk!

Information about renting

In the following, we have summarized the information related to the rental. You can complete the online rental process on the turacucc.hu website, the steps for this can be found in detail below.

1. Registration and selecting the bag

The first step is to register on the following link, we do not ask for a deposit to rent, but we ask that you upload both sides of your photo ID and address card and fill in all fields. If you have completed the registration, we will check the data within an hour or two, then confirm the registration, you will receive an e-mail about this, after which you can rent the product you can find the bags on this link.

If a  if a backpack is more suitable for your trip, you can find them here, if you need a baby carrier, click here.

2. Selecting the date

On the web , after you have selected the suitcase you want to rent, you must enter the date on which you want to rent it. The minimum rental period is 2 days. Enter the time interval when you want to use the selected suitcase.

If, for example, you travel on Saturday morning for 2 days, i.e. you use the suitcase on Saturday and Sunday, then mark these two days. The pick-up day and drop-off day are free of charge. Looking at the previous example, this means pick up on Friday and returning on Monday. If for some reason you want a different pick up or return, please let us know and we will find a solution.

3. Payment, confirmation of your reservation

Important! The reservation becomes an order when you have paid the rental fee.

If you find everything in order, by pressing the button  „Tovább a fizetéshez” (procced to payment) you get to the check out page . For delivery options, select „„személyes átvétel Universal Airport Hub” , you can pick up your suitcase there. If you entered a foreign or county side  address during registration, then you must enter a Budapest address for the delivery address here to allow Budapest pickup. For now, we cannot post suitcases to countryside , we will start this service at the beginning of 2023.

You can choose payment by bank card or bank transfer. There is no way to pay in cash at the delivery point! If you choose bank transfer, please make the transfer within 24 hours. After accepting the general terms and conditions, all that remains is to close your order by pressing the „Leadom a rendelést”  ( submit the order)button.

If you have any questions, do not hesitate to contact us at info@bereljborondot.hu.

We wish you a safe journey!